مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-14اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا، هفته دولت افتتاح می شود


فرماندار آستارا از افتتاح و بهره برداری از پکیج تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا از افتتاح و بهره برداری از پکیج تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عنایت رضایی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اعتبارات حوزه آب و فاضلاب شهرستان مرزی بندر آستارا در سال 1401 را 245 میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: 117 میلیارد تومان از این اعتبار مربوط به سفر ریاست جمهوری به استان گیلان است که از این اعتبار 60 میلیارد تومان تاکنون محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پروژه های بسیار مهم در زمینه تصفیه آب و فاضلاب شهر آستارا، پکیج تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا بود، افزود: این پروژه در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

رضایی پور ادامه داد: با بهره برداری از پروژه مهم تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا، مشکل 6400 خانوار شهر آستارا مرتفع خواهد شد.

وی ظرفیت این پکیج فاضلاب را 1000 مترمکعب اعلام و بر لزوم سرعت بخشی به وارد مدار کردن تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا که دارای تراکم جمعیت بالایی است، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا، هفته دولت افتتاح می شود

تصفیه خانه فاضلاب شهرک مهدی آستارا، هفته دولت افتتاح می شود